2011-01-03
 11:38:25

dag 17 - mitt favoritminne.

mitt favoritminne.

oj, ja har minst hundramiljoner stycken!

men jag säger alla kvällar med mina vänner :) ute på sommaren, vintern, på gårn, skider i gb, allt!
finns så sjukt många så jag inte ens kommer ihåg, hahahah doktor bajskorv på gårn, toaletten, biljard kön rakt i käften och fick fläskläpp, hahaha failarna i gb.. haahah ojoj, men kan se om ja hittar några bilder från några roliga minnen!

hahahah en bild iaf :')
den kvällen minns jag att vi var as fluuummm, ni ser ju på bilden :)
låg sådär utanför ica blå center ;o
oxå minns jag att de va nog den kvällen ja hittade en hel mjölk nån hade tappat, så jag hoppade på den och flög som bara den x) hahahaha så sjukt kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: