2011-01-26
 19:19:09

blondie vs brownie

hehe tjenare,

ni gillar min underbara uppdatering va?
hahah, men skriver nu för att ni ska få se att jag lever :)

har oxå färgat håret brunt vettu!
kort, brunt, fult, men ska nog köpa nya extensions :)
då blire najjan,
jag gilla färgen de blev, typ mörkbrunt haha!

kan bjussa på nån bild här nedanför strax..

de har väl inte hänt så mkt..
förutom att kameran är på lagning, den gick sönder...............
men den har varit där i 3 veckor nu?:O
så den borde komma snart!

men jag har ingen egen dator just nu, eller jo, men jag hatar den, har lust att slänga ut den för balkongen -.-

så de e en anledning till att ja inte uppdaterar, ressten e att ja orkar inte :)

hehe men puuusssss ha de bra :)

VAD PASSAR JAG BÄST I?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: