2011-01-02
 10:43:17

14 år idag!

hipphipphurra för vems födelsedag är det just idag?

joo min :) idag fyller jag ju 14! jippiiiiie

ska till mormor och fika kl 12, och sen kommer kusinerna hit och fikar, och sen drar vi te stan å käkar kina mat och går på bio jag sofie å malin :)

och om ni undrar vad jag fått kan jag svara på det nu,
kommer inte få nånting av pappa, eller aa, fick ju ett kamerastativ häromdagen och de skulle vara som en present...
och vet inte om ja får nåt av mamma, troligtvis inte.
men av släkten skulle ja väl få nån enstaka grej oxå har mina älskade vänner köpt presenter till mej!
åh, ni är ju bara för söta, jag har sagt att jag inte behöver nåt men dom gav sig inte x)
känns lite fel för jag får mer presenter av mina vänner än av familjen......

jaja nu ska jag klä på mej och dra te mormor!

pusssheeejjj!


såååfiiii

hihi sötnos, du är värd presenter! :)



PUBLICERAT: 2011-01-02, 12:55:36 | URL: http://michaelaftsofie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: