2010-09-13
 21:30:33

skola, paulus å dans(:

hejhej,
vet dålig uppdatering, men har inte varit hemma nåt idag:)

dagen började med att jag trodde vi började 8, och jag skulle vara extra tidig så kom te skolan halv 8....
osså säger sofie att vi börjar 9... så jag får sitta där, men efter ett tag kmr paulus och gör mej sällskap :D:D

och sen vare skola skola skola....
sen efter skolan va jag med paulus å vi typ gjorde ingenting, haha:)
men jag älskar han endån:D

sen va jag tvungen å gå hem och byta te andra kläder, för skulle va med på disco dansen...
jag kan säga att jag skämde ut mej så mkt, hahaha piiinsamt för dom typ ägde, oxå kmr jag och suger >.<
aja, skulle ju bara testa, och nu vet jag att jag inte ska börja:)
istället ska jag och sofie typ börja fotboll, haha grymmare tjejer!<3

men nu ska jag göra annat, hörs typ imorn!
jusste, ska på stan efter skolan så hinner inte uppdatera på dagen...

men vi hörs, puuussss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: