2010-09-05
 12:22:25

sämre uppdatering

får man leta efter.. haha jag vet, har inte uppdaterat på typ 1 månad :S
det är för att jag hinner inte eller orkar typ aldrig så ja :)
men nu kan jag väl göra ett inlägg då, för jag e ju inte död :)

de e sååå mkt som har hänt..
men igår va jag, sofie, hanna, benjamin å william på stan å hängde :)
haha kuul, <3

vi har oxå köpt en till liten kattunge :D smilla heter hon, kan slänga in en bild i slutet av inlägget..

skolan har oxå börjat :( fett tråkigt, å vi var och tältade första veckan..
och nu på torsdag ska vi ta skolfoto ;)
haha kmr bli typ skiiiit fult (a'

idag ska jag hitta på nåt men vet inte vad, kanske ringa någon? vem vet..

men nu ska jag fixa lite här på bloggen x)

puuussss <3


jag och smilla :)


emelie å jag på tältningen :)


jag och sofie på tältningen <3

jag hanna och sofie iförrigår :)

jag och hanna iförrigår

haha fluuummm :D<3

jaa de va några bilder det, :)
pusshej<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: