2010-09-07
 21:08:56

har tråkigt :)

sitter och har tråkigt framför datorn...
duschade för en stund sen oxå :)
najjan (y'

dricker juice gör jag oxå, de e så gott så kan hälla i mej hela paketet :D
och lyssnar på musik, min partey lista på spotify :
parteeyyy

på torsdag äre ju skolfoto, för typ första gången längtar jag tills dess ;oo
imorn ska jag nog te stan efter skolan å köpa ett linne och kanske lösnaglar?
om jag får pengar av pappa så :D

och jag som letar dator, har hittat en som jag verkligen har fassnat för, jag bara måste ha den :D:D
den är rosa, och den har allt jag ville ha på en dator (:

http://shop.onoff.com/Produkter/Datorer__Kringutrustning/Datorer/Barbara_datorer/Mini_PC/ASUS_Eee_PC_1008PKR_Rosa/prd23382370.aspx


men nu ska jag hitta på nåt annat, hörs!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: