2010-09-26
 13:38:11

fotoooo

hejjhej

har för en stund sen fotat mitt gamla dockskåp jag hade när ja va liten å så och lagt ut de på blocket :)
kanske får en slant för de å :D

oxå ikväll ska jag åka på ett foto jobb ^^
ska te pappas jobb för dom behövde en "fotograf" för dom skulle fota en massa grejer till en tidning tror jag :)
nayys!

just nu håller jag på att kolla på studio grejer :)
alltså, när min syrra flyttar hemifrån ska jag göra om rummet helt å hållet... det är stort som ett vardagsrum, så ska på ena sidan ha min säng å mina saker så, och på andra sidan ska jag göra som en fotostudio :) riktigt nice skare bli, oxå typ speglar över hela väggen (a'
lääännngtaaar!

men vi hörs nog nå mer senare, kanske sent ikväll, vem vet..

pusshejj <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: