2010-09-26
 10:30:38

en morronpigg en >.<

ja e vaken tidigt jag :)
vaknade halv 6 imorse av att syrrans mobil ringde, jag får nå fel >.<
sen somnar jag om vidd typ halv 9 och ligger och drygare mej te 9 sen klev jag upp, alltså jag vill va en sån som sover länge!
menmen, inget å göra nåt åt ;(

idag ska jag inte göra nånting speciellt, bara sitta hemma ;) ska duscha oxå...
ja tror ja ska spela tvspel ;) hahah no lifer...

igår va jag å kika lite på tradera och hittade en fjärrutlösare till systemkamera, så jag bjöd på den och får den troligtvis ikväll.. :D:D

och nu har jag kikat runt på filmkameror och hittade en som jag bjudit på, den auktionen e slut om ca 4 dagar så får se om jag får den :) jag tror de för typ ingen hade bjudit på den lixooom...
så de blir nays!<3
ni får se den om jag får den :)

men nu ska jag nog duscha,

pussshejj<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: