2010-09-08
 17:59:09

dagen idag :)

hejhej!

idag har jag varit på skolan, tråkigt då som vanligt ;)
sen drog jag hem och gjorde lite saker, sen tog ja bussen ner på stan och då hade inte sofie kommit dit än så jag fick gå och möta henne ;)
sen träffa vi saga och hanna, och senare kom andra hanna :D
vi gick i affärer å så, käka glass på donken!(Y)
jag köpte ett grått linne med nån text på som jag ska ha på skolfotot imorn ;pp

ikväll vet jag inte vad ja ska göra, sofie skulle äta på resturang så hon kmr hem senare å då skulle hon typ komma hit så vi hittar på nåt?:)
ruuuligt!

men nu ska jag snart göra dagens klipp (:

pussshejj
bjuder på en söt bild på min älskade katt som blev kastrerad idag oxå!<3


Dica

Aww vilken sötnos! <3 hur gammal är den? :D



PUBLICERAT: 2010-09-11, 12:07:02 | URL: http://gwapa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: