2010-10-12
 22:25:48

yääää

hejhej,

sitter vid datan och har tråkigt, pappa ska typ ha datan nu så ska skynda mej.
va på fritidsgården ikväll å hade ruuuligt med sofie :'D som alltid <3
vi äger på biljard hahahaha pomperipossa och skorpan :D

sen när vi skulle hem så gick jag med beidan och andrei för andrei hade varit på nån trampolinträning i idrottshallen så gick me dom, sen svängde beidan av å jag och andrei typ bråkade om vem som skulle följa vem hem men ingen ville gå så långt själv så jaa.. hhaha fight :)

och den 2 december ska jag ju te egypten, och vem ska åka med samma plan, bo på hotellet brevid och åka samma plan hem?!
jo, nico och andrei. herregud jag som ska åka på semester osså ska dom dit så nejnej ingen semester här inte, hahah nerå det blir säkert kul :D
men ska gå nu, längtar som fan till både egypten å sundsvall med cafégruppen på skolan, ruuuligt!

pusss

min efterlängtade kääära kamera!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: