2010-10-02
 18:17:46

nattttttttttttttttttttttttha<0FJIMDSF

hejhej,

inatt har jag spenderat natten med andrei, ebba å christian!(y'
nays, hahaha så jvla kul.. ska göras om :D
hahahaha ebba pratar i sömnen... :  "kudden ja, aah, mmmmmh" hahaa fyfan jag höll på å sprängas av garv :D

jag hinner knappt lägga ut nå på bloggen för orkar eller jaa hinner inte med det :)

har varit hos ebba nästan hela dagen å typ sovit å så :) haha roligt!
sen stan med dom 4, å sen drog ja å andrei hem, å vi typ gick runt åsså träffa vi cengiz mohammed joey å alla dom..
sen drog ja hem å åt å nu sitter ja här!:)

ska snart på coop å köpa godis å dricka å sånt, å typ träffa pontus, tror jag;)

annars ska jag bara va inne å kolla på film ikväll!<3
segis, hihih

men vi hörs ju, pussshejj <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: