2010-10-24
 16:29:52

laga maat

tjenare,

idag på dollarstore köpte jag (eller jaa, pappa betala :D )
5 rosa ramar som jag ska he upp på väggen och sätta foton i :)
oxå kalle sprätt, hårinpackning, ansikst mask, å natur godis :D
nayyyys!

så de va ruuuligt :)<3

och nu har jag precis satt in maten i ugnen, jag lagar mat idag :D
det blir en sorts taco grej i ugnen som man sedan äter med nacho chips :D
riiktigt gott! och jag har gjort de heeelt själv, när jag går ut 9an vill jag gå hotell/resturang :) <3
men klant som jag är så bränner jag mej JÄMT. så nu brände jag mej på stekpannan som vanligt, och jag bränner mej alltid på ugnen så jag vågar fan inte röra en ugn nå mer >.< haha pappa får ta ut den :)

aja, om jag ska bjuda på middag nån gång ska jag laga det som jag gjort nu för det är über gott!

pusss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: