2010-10-23
 00:43:19

hemma själv..

hejhej, nu sitter jag och tråkar, är hemma själv och käkar middag..
dricker kalle sprätt och äter yoghurt och nån müsli grej :) götttttt

har ju varit på fritidsgården ikväll, va inte så jätte kul ;pp haha orkade inte va flumm eller nånting :) så kolla bara på film å spela pingis typ :)
men nästa fredag äre ju pizza kväll och då har jag bestämt mej för att inte vara så trött och trååkig :D
har fan varit trött heeeela veckan x)

tänkte lägga upp ett så kallat "videoinlägg", men jag bara kan inte för jag hatar mej själv på film så nej tyvär ni får inget :)

och jusste, frågestunden vill ni nog att jag ska svara på...
men de e såhär att jag har inte tid, och det är inte så många frågooor... x)
men de händer väl nån gång,<3

nä nu ska jag fortsätta vara hemma själv heela natten typ >.<
men kan väl bjuda på en bild ;) pussss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: