2010-10-10
 10:41:15

grattis miriam å syrran :)

hejhej,

vakna för en stund sen, med två katter i typ ansiktet :D mysigt..

om nån timma ska jag bjuda på filmkameran! LÄNGTARRRR

och föressten, MIRIAM FYLLER JU ÅR IDAG!:D
ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år!
grattis brüneshuvet mitt :')

min syrra i norge fyller oxå år idag, grattis till henne med, hahah

nae nu ska jag gå och rosta macker, hörs

pussss<3



miriam

matilda din sötnöt, jag fyller år den 18 maj så du kanju säga grattis då ist,

Andreas ändrade födelsedatum på fb så nu tror alla att jag fyller år idag, haha han ville nog att det skulle bli såhär.. :p



TACK ÄNDÅ SÖTIS! <3



PUBLICERAT: 2010-10-10, 13:02:48 | URL: http://miriamjohanne.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: