2010-10-22
 19:21:09

fritidsgården!

hejhej,

har inte suttit vid datan nåt idag så... ja, men nu skriver jag :)

har varit på skolan idag till halv 3 idag, sen drog jag te stan med sofie å malin, skit väder säger jag bara ;oo
träffade lina olsson oxå :) och fick med mej ett par jeansleggins som var för stora hem :/
och en tröja som satt väl bra, hahah

sitter på fritidsgården nu iaf, ska väl hitta på nåt :)

skulle lägga ut ett inlägg igår kväll, men de va nå fel med blogg.se så när jag hade skrivit klart, så lagga det och jaa de blev inget helt enkelt...
och imorse va de första jag gjorde när jag sov att tappa mobilen under sängen så jag inte hittade den, bra gjort :)
och + att jag försov mej, så fick skjuts av pappa te skolan och kom bara nån minut sen iaf ;o gjorde mej klar på typ 10 minuter ;ooo

aja nu ska jag gå och göra nåt, pusshej <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: