2010-11-05
 12:29:04

gomorron sverige

men tjenare!

igår va jag ju i sundsvall!
hahaha på bussen va de typ as kul :) alla va typ helt knäpp?;o

först åkte vi på himlabadet, de va väl sådär... haha va så litet ju ;o
sen tog jag, sofie, beidan, tone å linnea bussen till birsta å ikea, hahah nära att vi åkte fel men vi klara't!
sen käkade vi på ikea, sjukt gott, och jag typ tog 10000 glassar, men ingen märkte ju nåt så ;o
efter det skulle beidan, tone å linnea handla på ikea :s hahah men de ville inte ja å sofie så vi drog te birsta :D
där köpte jag en bh och ett par trosor, och sen en tröja på gina för 200 kr, och sen hade jag typ inga pengar kvar som jag behövde ha...
så jag lämnade tebax tröjan på gina å köpte en tröja på monkey för 75 spänn :D
skit snygg jue,
oxå köpte jag en massa konstigt godis å sånt skit ;)

sen gick vi typ bara runt på birsta, käka donken, köpte godis på jamjam å lagerhaus, å sen dricka på ö&b :)
sen åkte vi buss te timrå å checka hockeymatch!
4-1 te modo!!!:D
haha ja å sofie stog på timrås sida, men vi heja på modo............... knepigt dedär..
men de va grymt :)

sen åkte vi buss tebax te östersund :D
mkt sen, jag vet men e inte så bra på att skriva typ ;o

nu har jag sovit som en stock å sen kollat lite på nån tecknad film ;)
och nu ska jag göra nå annat, duscha typ :)

men vi höres, har tyvär inga bilder från dagen men får se om kan få nån av hanna eller nån!

pussss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: