2010-11-30
 21:51:23

EGYPTEN IMORN

tjenare :)

kom hem från fritidsgården för en stund sen, lika trevligt som vanligt..
och teresia hjälpte mej med en ny design hahah tackar :D

men nu ska jag ta å packa de sista för åker till stockholm imorn, och vidare till egypten på torsdag :''D
så jävla härligt att slippa detta skiiitväder, men kommer sakna vännerna som fan...
kmr ihåg sisst jag va utomlands, i thailand, i hela 2 veckor, jag va så jävla lessen för jag saknade alla kompisar såå mkt!
men nu e de ju bara en vecka och det räcker bra :)

tänkte ta en bild på min fiina resväska som de typ bara är rosa grejjer i (a'
men orkar inte för ja e så lat (:

men när ja kommer hem så kommer det förhoppningsvis upp bilder på bloggen, ska fota som en galning :)
köpte nytt minneskort bara för att kunna fota ännu mer :)

men vi hörs mina kära läsare!
om jag inte blir utbytt mot 10 kameler :) hihihi...

pusss <3

saknar dej faktiskt.. <3


Anonym

gud vilken fin design!

tummen upp för den!


Feliiciijjaa

så fin den blev :)

hahah verkar vara en riktigt häftig resväska. Ha det bra i egypten :D<3



PUBLICERAT: 2010-12-03, 20:10:15 | URL: http://feliiciijjaa.blogg.se/
mini

hej. allt bra idag?:)



PUBLICERAT: 2010-12-04, 12:39:35 | URL: http://www.nattstad.se/hejmini

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: