2010-12-11
 21:10:00

tillbaka i kalla sverige!

hej allihopa!

saknat mej har ni va?:)
hihi nejrå, de tror jag inte..

men är ju hemma nu!:)
eller ja, kom hem igår men orkar inte skriva nånting i bloggen för jag är så laaat..
och de e så jobbigt på stationär tkr ja, jag vill ha en bärbar men nejnej..

de va naays i egypten iallafall!:)
va bara på hotellet hela veckan å solade, åt och sov, hiihih
så har ju egentligen inte så mkt att säga om de (:
och kan ju säga att jag fryser något så förjävligt här i sverige alltså... >.<
har typ blivit förkyld x(

men idag har jag varit på stan å handlat litte juklappar te familjen :)

kan slänga in nån bild här nedanför från egypten, och ska som vanligt FÖRSÖKA skriva mera här, hehehe :)
får se om jag lyckas,

men pusshej :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: