2010-12-12
 16:34:10

silly pilter

tjenare,

sitter här vid datan och glor på facebook x)
men de har jag ju inte gjort hela dagen, utan jag har varit och handlat julklappar till kusinerna, oxå for vi te ås till mina kusiner och typ fikade :)

sen var vi på ica maxi och handla mat och så, fick en hårinpackning oxå :) hah det behövs verkligen...

och jag tror inte ni kommer se mej i så mkt långt hår på ett tag för ska spara ut mitt "riktiga" hår :)

men nu ska jag nog gå å hjälpa farsan me maten, lasagne, haha första gången han typ lagar äkta mat vettu :) hihihi..

men vi hörs nåt!
jusste imorn e de skola för första gången på ett tag nu x)
lucia oxå, så skulle typ va nåt i matsalen..

men ses, pusss <3

jag och mitt "riktiga" hår sörru :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: