2010-12-31
 10:58:17

nyååår

tjaaaaa,

sitter och har precis käkat frukost, vaknade as tidigt idag pga min syrra som skulle upp å jobba -.-
aja, e ju hemma själv tills på söndag :)
och ikväll/senare kommer malin och sofie hit så vi ska käka å ha kul, sen typ gå ut :)
azuum fan.

och igår fick jag min födelsedagspresent av pappa för han orka inte slå in den för ja va ändå med å köpte de, ett kamerastativ, jag vet ni tänker säkert ba får hon bara en grej, och ja.. de får jag :/
typ för att de e så nära jul å allt...
så jag vill fylla år på sommaren istället :/

ajja, ska ta å städa lite här så de e snyggt när dom kommer oxå ska jag göra efterätten sörru!
men ni får hade så bra och ett gott nytt år!

jag ska ta en bild på nyårsoutfiten oxå och lägga upp här, och de ska jag försöka med, ne jag måste. haha xd

pusss <3


såååfiiii

hihi, vi kommer ha skitkul! :')



PUBLICERAT: 2010-12-31, 12:51:38 | URL: http://michaelaftsofie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: