2010-12-21
 10:33:27

just the way you are

hejhej, sitter och lyssnar på musik från tvn i vardagsrummet, hehe :)

och idag är det JULLOV! <3
as nice :)

och på fredag äre julafton, tänk vad tiden går fort?!
seriöst, nyss vare ju sommar :)

och sen ere nyår, och då åker pappa till nåns stuga, och min syrra skulle nån annanstans, så jag sofie och malin ska fira nyår här hemma :)
kommer bli sjukt kul ju, ska bränna nån skiva oxå så man kan ha lite musik kom jag på nu :)

å 2 dagar efter nyår fyller jag 14 :D:D
hade tänkt att åka skider med mina kära vänner då, men de beror på om jag fått några skidor då.....

idag ska jag va hemma vad jag vet, kanske fritidsgården ikväll om de e öppet? hiihi
duscha ska jag iaf göra för mitt hår måste tvättas..

men skriver nåt ikväll :)

pusshej <3


såååfiiii

hihi , gäälet kul vi kommer ha! :') .

sexxig bild på köpet, lite såhär bondstil på migdå!



PUBLICERAT: 2010-12-21, 12:48:26 | URL: http://sciis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: