2010-12-18
 03:24:44

dåligt skrivande av mej!:/

hejhej,

jag vet, den här bloggen går inge bra alls.
men jag orkar bara inte uppdatera...

men tack till er som verkligen läser min blogg, och är besviken på mej för jag aldrig skriver... <3

men kan ju berätta att jag sitter i skype me nåra grabbar å typ tråkar, hah men aa :)
och mina katter e underbart gosiga :) skulle kunna äta upp dom!
förutom att min ena katt bet sönder sladden på koss lurarna så dom är sönder, jag hade ju min lilla sura stund men de har väl gått över för jag tkr ju om henne så mkt så kan inte vara arg :)<3

och snart är det jul!:)
o på måndag äre skolavslutning, i idrottshallen x)

men vi hörs nånting innan jul iallafall!

pusss <3

titta sicken gammal o söt bild, hihihi <3


erika

mina TRE söta hundar :))<3



PUBLICERAT: 2010-12-18, 16:06:18 | URL: http://erikahenriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: