2010-12-29
 12:33:02

dag 13 - den här veckan.

den här veckan.

är det lov :)
och jag är jätte förkyld >.<
skit jobbigt, men är hemma nu i nåra dagar och bara tare lungt så ja blir frisk till nyår och min födelsedag :D

sov hos malin med sofie för nån dag sen oxå, haha kuligt!
sen va vi på stan i 2 dagar och shoppade upp alla pengar x)
men fick me mej 1 par jeans och nåt linne och tröja o midjekjol å minns inge mer x)

på fredag äre nyårsafton och jag sofie och malin ska vara här hemma och äta och ha roligt :)
heh, kanske går ut sen? vetinte men kul ska vi ha!

och på söndag fyller en person år, och inte vem som helst, utan jag!:D
hihihi 14 år blir jag då, och jag ska ha fika för släkten hemma på dagen, å sen ska jag malin och sofie vad jag vet kanske nån fler, ut och äta kina mat :D
och sen gå på bio, hihi ska hitta nån bra :)
de ska bli rooligt, <3

sen händer de inte så mkt, bara de att ja ska typ ner på stan imorn och köpa lösfransar å småskit :)

de va min vecka de :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: