2010-08-14
 20:56:57

HEMMA IGEN!

hejsan mina kääära läsare!

dom hade ingen dator i karlstad >.<'''

men nu e jag tillbaka igen!!
har åkt tåg hela dagen, fett drygt!

i karlstad har jag inte gjort nånting typ,,
varit i göteborg på liseberg, oxå har jag shoppat huuur mkt som helst!
orkar tyvär inte lägga ut allting och visa vad jag köpt, är för lat..
men nu ska jag käka och mysa med katten.

alltså, jag har saknat sigge så mkt så det gjort ont.
och han blev så himla glad när jag kom hem, och han ville inte släppa mej, ååh jag älskar katten :'')

där nere i karlstad så trodde jag att jag fått hjärtinfarkt eller nåt.. (A)
men allvarligt, hade så ont i hjärtat i flera dagar så kunde inte ens andas normalt, men nu e jag bättre :)

måste skynda mej nu, hörs mer sen eller imorn!

puuuussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: